Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35562
Назва: Реклама та пропаганда як елементи маркетингової комунікації підприємства
Автори: Мерзлікіна, Єлизавета Артемівна
Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: інформація
свідомість і підсвідомість
пропаганда
реклама
маркетингу бренду
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дрогобич : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Мерзлікіна Є. А. Реклама та пропаганда як елементи маркетингової комунікації підприємства / Є. А. Мерзлікіна, О. В. Мізіна // Сучасні тенденції розвитку економіки та обліку: наукові горизонти : Всеукр. наук.-практ. конф. 27 березня 2025 р. : зб. тез доповідей. - Дрогобич : ДонНТУ, 2025. - С. 194-196.
Короткий огляд (реферат): Одним із ключових інструментів у сучасному маркетингу стала пропаганда, яка використовується для створення бажаного іміджу бренду, посилення його авторитету та зв‘язку з актуальними соціальними тенденціями. Маніпуляція через гумор, суспільні цінності, почуття соціального тиску та вплив на дітей робить рекламу не лише засобом комерційної вигоди, а й механізмом формування громадської думки, тобто інструментом пропаганди. Сучасні підприємства активно впроваджують ці методи у своїй рекламній стратегії, інтегруючи бренди в культурний і соціальний контекст
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35562
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 2025-Мерзлікіна, Мізіна.pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.