Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотарьова, Оксана Вікторівна-
dc.contributor.authorКабанець, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-12-10T17:49:32Z-
dc.date.available2024-12-10T17:49:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗолотарьова О.В. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими учнями: досвід України та Ізраїлю / О.В. Золотарьова, М.М. Кабанець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - Запоріжжя : Класичний педагогічний університет, 2024. - № 92. – С. 32-37.uk_UK
dc.identifier.issnISSN 1992-5786.-
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35394-
dc.description.abstractУ статті піднімаються питання необхідності здійснення спеціальної підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями. Визначені питання розглядаються з використанням методів ком- паративістики, оскільки порівнюється досвід двох країн – України та Ізраїлю. Пропонується не лише аналіз окремих педагогічних проблем, а й можливі шляхи їх вирішення. Актуальність даної проблеми полягає у необхідності удосконалювати освітню систему України, дбати про її відповідність світовим трендам. Розвиток можливостей більш ефективно розвивати дітей, які мають таланти і обдарування, є важливим завданням сучасної педагогіки. Запровадження спеціальної підготовка вчителів могла би суттєво цьому сприяти. Розглядається практика налагодження такої підготовки в Ізраїлі, оскільки це та країна, де освіті обдарованих дітей приділяється особлива увага держави. В Ізраїлі вже здійснюється підготовка вчи- телів, які працюють з талановитими і обдарованими учнями, за спеціальними програмами. Ізраїльські науковці мають низку досліджень і публікацій з цього питання. У своїх роботах вони аналізують осо- бистісні якості та професійні критерії вчителів обдарованих учнів, тому досвід Ізраїлю може бути корисним для удосконалення української системи роботи з обдарованими дітьми. Розглянуто також практику виявлення і роботи з обдарованими учнями в Україні. Означено про- блеми, які потребують вирішення. Окрему увагу приділено розгляду шляхів пошуку обдарованих учнів і здійсненню підготовки педагогів до роботи з ними. Українська педагогіка має великий досвід виявлення учнів з високими здібностями, а також розвитку дитячих і юнацьких талантів. Проте невирішеними залишаються питання організації спеціальної підготовки вчителів до роботи з обда- рованими дітьми та визначення навчальних закладів, які можуть цим займатися. Запропоновано створення відповідної мережі навчальних закладів, які могли би пропонувати спеціальні програми під- готовки або перепідготовки вчителів, які бажають працювати з дітьми, що мають високі освітні потреби. Окремого розгляду потребують питання змісту такої підготовки і створення відповідних освітніх програм або програм перепідготовки педагогічних кадрів.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЗапоріжжя : Класичний педагогічний університетuk_UK
dc.subjectспеціальна підготовка вчителівuk_UK
dc.subjectнавчання обдарованих школярівuk_UK
dc.subjectробота з обдарованими учнями в Україні та Ізраїліuk_UK
dc.titleПідготовка вчителів до роботи з обдарованими учнями: досвід України та Ізраїлюuk_UK
dc.title.alternativeTraining teachers to work with gifted students: the experience of Ukraine and Israeluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_2024_Збірка.pdf268,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.