Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35394
Назва: | Підготовка вчителів до роботи з обдарованими учнями: досвід України та Ізраїлю |
Інші назви: | Training teachers to work with gifted students: the experience of Ukraine and Israel |
Автори: | Золотарьова, Оксана Вікторівна Кабанець, Марина Миколаївна |
Ключові слова: | спеціальна підготовка вчителів навчання обдарованих школярів робота з обдарованими учнями в Україні та Ізраїлі |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Запоріжжя : Класичний педагогічний університет |
Бібліографічний опис: | Золотарьова О.В. Підготовка вчителів до роботи з обдарованими учнями: досвід України та Ізраїлю / О.В. Золотарьова, М.М. Кабанець // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - Запоріжжя : Класичний педагогічний університет, 2024. - № 92. – С. 32-37. |
Короткий огляд (реферат): | У статті піднімаються питання необхідності здійснення спеціальної підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями. Визначені питання розглядаються з використанням методів ком- паративістики, оскільки порівнюється досвід двох країн – України та Ізраїлю. Пропонується не лише аналіз окремих педагогічних проблем, а й можливі шляхи їх вирішення. Актуальність даної проблеми полягає у необхідності удосконалювати освітню систему України, дбати про її відповідність світовим трендам. Розвиток можливостей більш ефективно розвивати дітей, які мають таланти і обдарування, є важливим завданням сучасної педагогіки. Запровадження спеціальної підготовка вчителів могла би суттєво цьому сприяти. Розглядається практика налагодження такої підготовки в Ізраїлі, оскільки це та країна, де освіті обдарованих дітей приділяється особлива увага держави. В Ізраїлі вже здійснюється підготовка вчи- телів, які працюють з талановитими і обдарованими учнями, за спеціальними програмами. Ізраїльські науковці мають низку досліджень і публікацій з цього питання. У своїх роботах вони аналізують осо- бистісні якості та професійні критерії вчителів обдарованих учнів, тому досвід Ізраїлю може бути корисним для удосконалення української системи роботи з обдарованими дітьми. Розглянуто також практику виявлення і роботи з обдарованими учнями в Україні. Означено про- блеми, які потребують вирішення. Окрему увагу приділено розгляду шляхів пошуку обдарованих учнів і здійсненню підготовки педагогів до роботи з ними. Українська педагогіка має великий досвід виявлення учнів з високими здібностями, а також розвитку дитячих і юнацьких талантів. Проте невирішеними залишаються питання організації спеціальної підготовки вчителів до роботи з обда- рованими дітьми та визначення навчальних закладів, які можуть цим займатися. Запропоновано створення відповідної мережі навчальних закладів, які могли би пропонувати спеціальні програми під- готовки або перепідготовки вчителів, які бажають працювати з дітьми, що мають високі освітні потреби. Окремого розгляду потребують питання змісту такої підготовки і створення відповідних освітніх програм або програм перепідготовки педагогічних кадрів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35394 |
ISSN: | ISSN 1992-5786. |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_2024_Збірка.pdf | 268,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.