Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолковський, Микола Андрійович-
dc.contributor.authorКрутько, Валентина Дмитрівна-
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-06-14T08:14:02Z-
dc.date.available2024-06-14T08:14:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВолковський М.А. Особливості створення нового товару / М.А. Волковський, В.Д. Крутько, О.В. Мізіна // Наукові досягнення та відкриття сучасної молоді: зб. матер.ІІІ Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених (29 травня 2024 року). – Луцьк : ДонНТУ, 2024. – С.76-79.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35245-
dc.description.abstractУ сучасних ринкових умовах підприємництво є драйвером розвитку. Мета будь-якого комерційного підприємства - це отримання прибутку (підвищення рентабельності). Для того щоб отримати його, підприємство повинно розвиватися. Один із методів розвитку - це введення нового товару. Введення нового товару - трудомісткий процес, тому він має бути доцільним, як для підприємства, так і для споживачів. Він завжди несе за собою ризик, оскільки на його успішність чи на провал впливає велика кількість факторів. При введені товару на ринок важливим маркетинговим інструментом стає реклама. Важливо, що споживач може навіть не замислюватися над купівлею нового товару, але його реклама повинна переконати покупця в доцільності цього.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк : ДонНТУuk_UK
dc.subjectпідприємництвоuk_UK
dc.subjectтоварuk_UK
dc.subjectспоживачіuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectдоцільністьuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУuk_UK
dc.title.alternativeFEATURES OF NEW PRODUCT CREATIONuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Наукові відкриття Волковський_витяг.pdf3,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.