Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-02-08T10:27:52Z-
dc.date.available2024-02-08T10:27:52Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 Управління та адміністрування / Укл. О.В.Мізіна. – Луцьк: ДонНТУ, 2024. – 40 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35166-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» містять методичні вказівки щодо виконання завдання з курсової роботи, умови написання та захисту. Розроблено згідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 Управління та адмініструванняuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк: ДонНТУ, 2024uk_UK
dc.subjectсередовище діяльності, стратегічні орієнтири, маркетинговий менеджмент, PEST-аналізuk_UK
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 Управління та адмініструванняuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації до виконання курсових робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Маркет.менеджмент_Мізіна (репоз.).pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.