Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35166
Назва: Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 Управління та адміністрування
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: середовище діяльності, стратегічні орієнтири, маркетинговий менеджмент, PEST-аналіз
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: Луцьк: ДонНТУ, 2024
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 Управління та адміністрування / Укл. О.В.Мізіна. – Луцьк: ДонНТУ, 2024. – 40 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» містять методичні вказівки щодо виконання завдання з курсової роботи, умови написання та захисту. Розроблено згідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів галузі знань 07 Управління та адміністрування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35166
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації до виконання курсових робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Маркет.менеджмент_Мізіна (репоз.).pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.