Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35078
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савостьянов, Дмитрий Ігорович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T16:07:57Z | - |
dc.date.available | 2024-01-30T16:07:57Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Савостьянов Д.І. Забезпечення безпеки пасажирів, при виникненні пожежі на залізничному рухомому складі : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 263 «Цивільна безпека» / Дмитро Савостьянов. – Покровськ : ДонНТУ, 2021. – 90 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35078 | - |
dc.description.abstract | Метю магістерської роботи є зниження пожежної небезпеки пасажирських вагонів залізничного рухомого складу. Ідея роботи - розробити і теоретично обґрунтувати методику оцінки і способи зниження пожежної небезпеки пасажирських вагонів залізничного рухомого складу. Об'єкт дослідження - пожежна небезпека пасажирських вагонів. Предмет дослідження - особливості визначення параметрів небезпечних факторів пожежі в двоповерхових вагонах. Наукова новизна : - вперше застосовані показники динаміки розвитку небезпечних факторів пожежі в двоповерхових пасажирських вагонах, а саме - втрата видимості, гранична концентрація кисню і гранична температура, що дозволяють визначити час блокування евакуаційних виходів; - розроблена нова методика розрахунку часу евакуації людей з двоповерхових пасажирських вагонів, що дозволяє провести евакуацію пасажирів до настання гранично-допустимих значень небезпечних факторів пожежі; - розроблена нова методика оцінки пожежного ризику в двоповерхових пасажирських вагонах, що дозволяє провести розрахунки індивідуального пожежного ризику; - вперше запропоновані способи зниження пожежної небезпеки пасажирських вагонів (що дозволяють забезпечити своєчасну евакуацію пасажирів, тобто до настання моменту блокування небезпечними факторами пожежі шляхів евакуації).6 Практична цінність роботи полягає в наступному: - підвищенні пожежної безпеки двоповерхових вагонів і на об'єктах залізничного транспорту; - кількісні показники динаміки поширення небезпечних факторів пожежі в двоповерхових вагонах дозволять визначити, наскільки швидко відбувається блокування небезпечними факторами пожежі евакуаційних виходів; - методика оцінки пожежного ризику в двоповерхових вагонах дозволяє встановити ймовірність реалізації пожежної небезпеки в двоповерховому вагоні і ступінь завданої шкоди матеріального майна, життя і здоров'ю пасажирів при пожежі; - рекомендації щодо способів зниження пожежної небезпеки пасажирських вагонів. | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ : ДонНТУ | uk_UK |
dc.subject | пожежна безпека | uk_UK |
dc.subject | оцінка пожежного ризику | uk_UK |
dc.subject | двоповерхові вагоні | uk_UK |
dc.subject | час евакуації | uk_UK |
dc.subject | залізничний рухомий склад | uk_UK |
dc.subject | пасажирські вагони | uk_UK |
dc.title | Забезпечення безпеки пасажирів, при виникненні пожежі на залізничному рухомому складі | uk_UK |
dc.title.alternative | Research and reduction of noise and vibration in the crane cabin on the railway track | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" Гірничого факультету |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2021_ЦБзм-19_Савостьянов_original_25012024_083419.pdf | 3,18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.