Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35076
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, Катерина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T15:57:58Z | - |
dc.date.available | 2024-01-30T15:57:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Марченко К.В. Розробка методики управління ризиком виникнення надзвичайних ситуацій для підвищення безпеки мультимодальних вантажоперевезень : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 263 «Цивільна безпека» / Катерина Марченко. – Покровськ : ДонНТУ, 2021. – 79 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35076 | - |
dc.description.abstract | Мета магістерської роботи полягає в розробці, розвитку та вдосконаленні методики інтегральної оцінки ризиків і способів управління ними в НС для підвищення безпеки мультимодальних вантажоперевезень . Об'єктом дослідження є транспортні процеси і організація мультимодальних вантажоперевезень. Предмет дослідження - забезпечення безпеки мультимодальних вантажоперевезень в умовах ризику при виникненні НС. Наукова новизна магістерської роботи полягає в тому, що в ній: - розроблена методика інтегральної оцінки ризику НС і розрахунку прогностичних оцінок ймовірності відмов технічних засобів, які дозволяють ще на ранньому етапі проектування ТЛС мультимодальних вантажоперевезень оцінити рівень безпеки варіативних схем доставки вантажів і розглянути можливість зниження рівня ризику допустимих значень; - розроблена модель системи управління ризиком НС мультимодальних вантажоперевезеннях, основна відмінність якої від раніше відомих в тому, що в даній моделі використовуються методи аналізу та прогнозування ризиків відмови технічних засобів, формування інтегральної оцінки ризику НС, визначення допустимого рівня ризику, що дозволяє на ранньому етапі проектування і потім в процесі організації перевезень вантажів оцінити проект ТЛС на ефективність, і в разі, неефективності проекту, розробити заходи щодо мінімізації ризиків їх транспортних витрат і попередження НС; - розроблені алгоритм проектування ТЛС мультимодальной вантажоперевезення з урахуванням факторів ризику, де додатково до основних етапів проектування, були додані операції з розрахунку прогностичної оцінки ризику НС, з розрахунку інтегральної оцінки ризику по кожному альтернативному маршруту, оцінкою альтернативних варіантів за критеріями мінімізації, критерії оцінки ефективності і безпеки ТЛС доставки вантажів, що дозволяє вибрати оптимальний варіант ТЛС за кількома критеріями; Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в тому, що використання методики інтегральної оцінки ризиків виникнення НС дозволяє вже на ранньому етапі проектування оцінити рівень безпеки і ефективність проектів. Використання системи управління ризиками дозволяє мінімізувати ризики і величину збитку в разі виникнення аварійних НС за рахунок розробки заходів щодо зниження рівня ризику до допустимих значень, що підвищує рівень безпеки вантажоперевезень. | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ : ДонНТУ | uk_UK |
dc.subject | інтегральної оцінки ризиків | uk_UK |
dc.subject | альтернативний маршрут | uk_UK |
dc.subject | езпека ТЛС | uk_UK |
dc.subject | рівні ризику | uk_UK |
dc.subject | мультимодальні вантажоперевезення | uk_UK |
dc.title | Розробка методики управління ризиком виникнення надзвичайних ситуацій для підвищення безпеки мультимодальних вантажоперевезень | uk_UK |
dc.title.alternative | Development of emergency risk management techniques to improve the safety of multimodal freight | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" Гірничого факультету |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2021_ЦБзм_19_Марченко_К.В_original_25012024_083406.pdf | 777,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.