Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35076
Назва: | Розробка методики управління ризиком виникнення надзвичайних ситуацій для підвищення безпеки мультимодальних вантажоперевезень |
Інші назви: | Development of emergency risk management techniques to improve the safety of multimodal freight |
Автори: | Марченко, Катерина Володимирівна |
Ключові слова: | інтегральної оцінки ризиків альтернативний маршрут езпека ТЛС рівні ризику мультимодальні вантажоперевезення |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Покровськ : ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Марченко К.В. Розробка методики управління ризиком виникнення надзвичайних ситуацій для підвищення безпеки мультимодальних вантажоперевезень : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 263 «Цивільна безпека» / Катерина Марченко. – Покровськ : ДонНТУ, 2021. – 79 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета магістерської роботи полягає в розробці, розвитку та вдосконаленні методики інтегральної оцінки ризиків і способів управління ними в НС для підвищення безпеки мультимодальних вантажоперевезень . Об'єктом дослідження є транспортні процеси і організація мультимодальних вантажоперевезень. Предмет дослідження - забезпечення безпеки мультимодальних вантажоперевезень в умовах ризику при виникненні НС. Наукова новизна магістерської роботи полягає в тому, що в ній: - розроблена методика інтегральної оцінки ризику НС і розрахунку прогностичних оцінок ймовірності відмов технічних засобів, які дозволяють ще на ранньому етапі проектування ТЛС мультимодальних вантажоперевезень оцінити рівень безпеки варіативних схем доставки вантажів і розглянути можливість зниження рівня ризику допустимих значень; - розроблена модель системи управління ризиком НС мультимодальних вантажоперевезеннях, основна відмінність якої від раніше відомих в тому, що в даній моделі використовуються методи аналізу та прогнозування ризиків відмови технічних засобів, формування інтегральної оцінки ризику НС, визначення допустимого рівня ризику, що дозволяє на ранньому етапі проектування і потім в процесі організації перевезень вантажів оцінити проект ТЛС на ефективність, і в разі, неефективності проекту, розробити заходи щодо мінімізації ризиків їх транспортних витрат і попередження НС; - розроблені алгоритм проектування ТЛС мультимодальной вантажоперевезення з урахуванням факторів ризику, де додатково до основних етапів проектування, були додані операції з розрахунку прогностичної оцінки ризику НС, з розрахунку інтегральної оцінки ризику по кожному альтернативному маршруту, оцінкою альтернативних варіантів за критеріями мінімізації, критерії оцінки ефективності і безпеки ТЛС доставки вантажів, що дозволяє вибрати оптимальний варіант ТЛС за кількома критеріями; Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в тому, що використання методики інтегральної оцінки ризиків виникнення НС дозволяє вже на ранньому етапі проектування оцінити рівень безпеки і ефективність проектів. Використання системи управління ризиками дозволяє мінімізувати ризики і величину збитку в разі виникнення аварійних НС за рахунок розробки заходів щодо зниження рівня ризику до допустимих значень, що підвищує рівень безпеки вантажоперевезень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35076 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" Гірничого факультету |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2021_ЦБзм_19_Марченко_К.В_original_25012024_083406.pdf | 777,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.