Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34890
Назва: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Інші назви: NEW TRENDS IN THE MANAGEMENT OF COMMUNICATION ACTIVITIES
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: реклама
Digital-маркетинг
Інтернет-комунікації
івент-заходи
інтегровані маркетингові комунікації
Дата публікації: лис-2023
Видавництво: Київ : НАУ
Бібліографічний опис: Мізіна О.В. Нові тенденції в менеджменті комунікативної діяльності / О.В. Мізіна // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». - Київ : НАУ, 2023. – С. 328-331.
Короткий огляд (реферат): Ефективність маркетингової діяльності компаній та діяльності фірм загалом в сучасних умовах визначається не лише доцільністю використання окремих складових комплексу комунікацій, але й використанням новітніх інформаційних технологій. Реалії доводять, що використання основних традиційних засобів та технологій просування товару на ринок вже є недостатніми для забезпечення стійких конкурентних переваг. Питання використання нових технологій актуалізується необхідністю просування не лише товарів, а й самих фірм, різноманітних організацій, установ і т.д., а також необхідністю цілеспрямованого створення потреб
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34890
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конференції 2023 (НАУ)-Мізіна.pdf9,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.