Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34890
Title: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Other Titles: NEW TRENDS IN THE MANAGEMENT OF COMMUNICATION ACTIVITIES
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: реклама
Digital-маркетинг
Інтернет-комунікації
івент-заходи
інтегровані маркетингові комунікації
Issue Date: Nov-2023
Publisher: Київ : НАУ
Citation: Мізіна О.В. Нові тенденції в менеджменті комунікативної діяльності / О.В. Мізіна // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». - Київ : НАУ, 2023. – С. 328-331.
Abstract: Ефективність маркетингової діяльності компаній та діяльності фірм загалом в сучасних умовах визначається не лише доцільністю використання окремих складових комплексу комунікацій, але й використанням новітніх інформаційних технологій. Реалії доводять, що використання основних традиційних засобів та технологій просування товару на ринок вже є недостатніми для забезпечення стійких конкурентних переваг. Питання використання нових технологій актуалізується необхідністю просування не лише товарів, а й самих фірм, різноманітних організацій, установ і т.д., а також необхідністю цілеспрямованого створення потреб
URI: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34890
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали конференції 2023 (НАУ)-Мізіна.pdf9,86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.