Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorСергієнко, Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2023-10-16T08:31:40Z-
dc.date.available2023-10-16T08:31:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСергієнко, Л.Г. Сучасна концепція моделювання інжереної освіти / С.Г. Сергієнко, О.І. Сергієнко // Новітні технології в освіті, науці та виробництві : зб. матеріалів ІІІ Міжнародної наук.-техніч. інтернет-конференції, 29-30 квітня 2021 р. – Покровськ : ДонНТУ, 2021. - С. 130-132.uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-377-243-1-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34736-
dc.description.abstractВ даній статті наведена альтернативна концепція моделювання сучасної інженерної освіти на основі діяльнісного підходу та системно-контекстного навчання для забезпечення якісної підготовки конкурентоспроможних фахівців. За основу моделі студента, згідно з нашою концепцією, покладена модель його діяльності, що дає можливість значно поліпшити підготовку фахівців будь-якого профілюuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ : ДонНТУuk_UK
dc.subjectконцепція освітиuk_UK
dc.subjectмоделюванняuk_UK
dc.subjectінженерна освітаuk_UK
dc.subjectдидактикаuk_UK
dc.subjectінженерна освітаuk_UK
dc.subjectконцепціяuk_UK
dc.subjectмоделюванняuk_UK
dc.subjectдіяльнісний та контекстний підходиuk_UK
dc.titleСУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ МОДЕЛЮВАННЯ ІНЖЕРЕНОЇ ОСВІТИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри УГВіОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021_Збірник-ІІІ-Міжнародної-конференції-НТвОНВ-2021.pdf6,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.