Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНємцев, Едуард Миколайович-
dc.contributor.authorНємцева, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-10-04T18:54:22Z-
dc.date.available2023-10-04T18:54:22Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.identifier.citation1. Библер В.С. Диалог культур: философия, психология, педагогика//Газ. «Первое сентября»,1998 – 186с. 2. Педагогическое образование для ХХI века. – М., 1994. – 186с.uk_UK
dc.identifier.issn2409-1359-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34623-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальне питання розвитку педагогічної творчості майбутніх вчителів початкових класів в умовах боротьби за суверенітет та державну цілісність України. Визначається, що ключовими елементами розвитку цієї творчості є принципи, які впливають на педагогічний процес та забезпечують кінцевий результат. Розглядаються основні принципи творчого саморозвитку особистості, включаючи гармонійний розвиток, проблемність, рефлексію та інші. Обговорюється важливість самовизначення майбутніх вчителів і їхнього внутрішнього творчого потенціалу. Звертається увага на значення обміну педагогічним досвідом між вчителями і студентами для подальшого розвитку педагогічної творчості. Увага акцентується на тому, що творчість вчителя є ключовим елементом виховання та навчання молодого покоління та повинна сприяти їхньому саморозвитку та навчанню. Підкреслюється, що педагогічний процес вимагає постійного творчого пошуку та співпраці між вчителем і учнями для досягнення успішних результатів.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДержавний університет «Одеська політехніка»uk_UK
dc.relation.ispartofseriesАКТУАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ;17-a-
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UK
dc.subjectпринципи розвиткуuk_UK
dc.subjectсаморозвиток особистостіuk_UK
dc.subjectдосвідuk_UK
dc.subjectтворчий потенціалuk_UK
dc.subjectпедагогічний процесuk_UK
dc.subjectсаморозвитокuk_UK
dc.titleПринципи розвитку педагогічної творчості учителя початкових класівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри Електричної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Niemtseva_Niemtsev_article.pdf295,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.