Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34623
Title: | Принципи розвитку педагогічної творчості учителя початкових класів |
Authors: | Нємцев, Едуард Миколайович Нємцева, Наталія Сергіївна |
Keywords: | педагогічна творчість принципи розвитку саморозвиток особистості досвід творчий потенціал педагогічний процес саморозвиток |
Issue Date: | Nov-2022 |
Publisher: | Державний університет «Одеська політехніка» |
Citation: | 1. Библер В.С. Диалог культур: философия, психология, педагогика//Газ. «Первое сентября»,1998 – 186с. 2. Педагогическое образование для ХХI века. – М., 1994. – 186с. |
Series/Report no.: | АКТУАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ;17-a |
Abstract: | У статті розглядається актуальне питання розвитку педагогічної творчості майбутніх вчителів початкових класів в умовах боротьби за суверенітет та державну цілісність України. Визначається, що ключовими елементами розвитку цієї творчості є принципи, які впливають на педагогічний процес та забезпечують кінцевий результат. Розглядаються основні принципи творчого саморозвитку особистості, включаючи гармонійний розвиток, проблемність, рефлексію та інші. Обговорюється важливість самовизначення майбутніх вчителів і їхнього внутрішнього творчого потенціалу. Звертається увага на значення обміну педагогічним досвідом між вчителями і студентами для подальшого розвитку педагогічної творчості. Увага акцентується на тому, що творчість вчителя є ключовим елементом виховання та навчання молодого покоління та повинна сприяти їхньому саморозвитку та навчанню. Підкреслюється, що педагогічний процес вимагає постійного творчого пошуку та співпраці між вчителем і учнями для досягнення успішних результатів. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34623 |
ISSN: | 2409-1359 |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників кафедри Електричної інженерії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Niemtseva_Niemtsev_article.pdf | 295,55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.