Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34217
Назва: Інтернет-інструменти брендингу
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: бренд
brand
маркетингові комунікації
електронна комерція
інструменти інтернет-маркетингу
просування товарів
трафік
marketing communications
e-commerce
internet marketing tools
product promotion
traffic
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Київ : Держ. торг.-екон. ун-т
Бібліографічний опис: Мізіна О.В. Інтернет-інструменти брендингу // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електроннийресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ,14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ.торг.-екон. ун-т, 2023. – С. 229-243
Короткий огляд (реферат): Термін «бренд» має багато різних трактувань, але у будь-яком випадку – це щось особливе, що визначає його сутність. Створення брендів та їх розвиток тісно пов’язаний з комунікаціями, які дозволяють активізувати увагу споживачів, як існуючих, так і потенційних. Тому використання новітніх інформаційних технологій включно з інтернет-маркетингом, у тому числі й в сфері брендингу, зараз набагато в чому визначає ефективність маркетингової діяльності компаній. Вивчення доцільності використання різних інструментів інтернет-маркетингу дозволяє уникнути зайвих іміджевих та фінансових втрат, що обумовлює актуальність даного напряму досліджень
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34217
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка КНТЕУ_ Мізіна (витяг).pdf579,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.