Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34217
Title: Інтернет-інструменти брендингу
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: бренд
brand
маркетингові комунікації
електронна комерція
інструменти інтернет-маркетингу
просування товарів
трафік
marketing communications
e-commerce
internet marketing tools
product promotion
traffic
Issue Date: Mar-2023
Publisher: Київ : Держ. торг.-екон. ун-т
Citation: Мізіна О.В. Інтернет-інструменти брендингу // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електроннийресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ,14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ.торг.-екон. ун-т, 2023. – С. 229-243
Abstract: Термін «бренд» має багато різних трактувань, але у будь-яком випадку – це щось особливе, що визначає його сутність. Створення брендів та їх розвиток тісно пов’язаний з комунікаціями, які дозволяють активізувати увагу споживачів, як існуючих, так і потенційних. Тому використання новітніх інформаційних технологій включно з інтернет-маркетингом, у тому числі й в сфері брендингу, зараз набагато в чому визначає ефективність маркетингової діяльності компаній. Вивчення доцільності використання різних інструментів інтернет-маркетингу дозволяє уникнути зайвих іміджевих та фінансових втрат, що обумовлює актуальність даного напряму досліджень
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34217
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка КНТЕУ_ Мізіна (витяг).pdf579,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.