Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-04-12T12:55:22Z-
dc.date.available2023-04-12T12:55:22Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationЗатверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, протокол № 8 від 27.04.2021 р.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34176-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Міжнародний маркетинг» містять методичні вказівки щодо виконання завдання з курсової роботи, умови написання та захисту, рекомендовану літературу; призначені для студентів галузі знань 07 Управління та адмініструванняuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ, ДонНТУ, 2021uk_UK
dc.subjectкурсова робота, оформлення, таблиці, рисунки, джерела, структура та обсяг, рекомендована літератураuk_UK
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання курсових робіт з навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів ОС «Бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» / Укладач О.В.Мізінаuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації до виконання курсових робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод. указ. к курс. раб._Міжнар.марк.-2021 (НМВ).pdf945,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.