Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄфименко, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-24T07:33:09Z-
dc.date.available2023-03-24T07:33:09Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationЄфименко, А.В. Управління процесами реалізації продукції на підприємстві : випускна кваліфікаційна робота … «магістр» : за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (спеціалізація «Економіка підприємства») / А.В. Єфименко . – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2022. – 86 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33970-
dc.description.abstractУ роботі досліджено загальнотеоретичні основи управління процесами реалізації продукції на підприємстві: уточнено сутність та значення маркетингових служб у процесах реалізації продукції на підприємстві; визначено основні методи та моделі прогнозування обсягів реалізації продукції; охарактеризовано зміст організації маркетингової діяльності на підприємстві. Здійснено інформаційно-аналітичне оцінювання діяльності підприємства, в тому числі: наведено загальну характеристику результатів діяльності підприємства; оцінено фінансовий стан суб’єкту підприємництва; проведено аналіз використання трудових ресурсів підприємства. Розроблено рекомендації щодо управління процесами реалізації продукції на підприємстві: обґрунтовано зміст управління збутом продукції з використанням статистичних моделей; обґрунтовано удосконалення оцінки ефективності управління процесом реалізації продукції.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк: ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesПідприємництво, торгівля та біржова діяльність;-
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectпродукціяuk_UK
dc.subjectреалізаціяuk_UK
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk_UK
dc.subjectсистема управління збутом продукціїuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectстатистичні моделіuk_UK
dc.titleУправління процесами реалізації продукції на підприємствіuk_UK
dc.title.alternativeManaging the product sales processes at the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_М_ЕПРзм20_Єфименко А..pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.