Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33970
Title: Управління процесами реалізації продукції на підприємстві
Other Titles: Managing the product sales processes at the enterprise
Authors: Єфименко, Анна Володимирівна
Keywords: управління
продукція
реалізація
маркетингове забезпечення
система управління збутом продукції
підприємство
статистичні моделі
Issue Date: May-2022
Publisher: Луцьк: ДонНТУ
Citation: Єфименко, А.В. Управління процесами реалізації продукції на підприємстві : випускна кваліфікаційна робота … «магістр» : за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» (спеціалізація «Економіка підприємства») / А.В. Єфименко . – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2022. – 86 с.
Series/Report no.: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
Abstract: У роботі досліджено загальнотеоретичні основи управління процесами реалізації продукції на підприємстві: уточнено сутність та значення маркетингових служб у процесах реалізації продукції на підприємстві; визначено основні методи та моделі прогнозування обсягів реалізації продукції; охарактеризовано зміст організації маркетингової діяльності на підприємстві. Здійснено інформаційно-аналітичне оцінювання діяльності підприємства, в тому числі: наведено загальну характеристику результатів діяльності підприємства; оцінено фінансовий стан суб’єкту підприємництва; проведено аналіз використання трудових ресурсів підприємства. Розроблено рекомендації щодо управління процесами реалізації продукції на підприємстві: обґрунтовано зміст управління збутом продукції з використанням статистичних моделей; обґрунтовано удосконалення оцінки ефективності управління процесом реалізації продукції.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33970
Appears in Collections:ОС "Магістр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_М_ЕПРзм20_Єфименко А..pdf1,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.