Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Ганна Степанівна-
dc.contributor.authorPanchenko, Hanna-
dc.date.accessioned2021-09-09T12:44:50Z-
dc.date.available2021-09-09T12:44:50Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifier.citationПанченко, Г.С. Маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства / Г.С. Панченко // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. – Покровськ, 2020. – Серія : Економічна. - № 1(22). – С. 72-80. – Бібліогр.: 12 назв.uk_UK
dc.identifier.issn1680-0044-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33217-
dc.description.abstractВизначено, що вітчизняні підприємства сучасності перебувають під постійним конкурентним тиском, що обумовлено зростанням невизначеності та мінливості маркетингового середовища, прискоренням НТП, еволюцією потреб суспільства. Показано, що маркетингові комунікації повинні послабити вплив негативних зовнішніх та внутрішніх впливів на функціонування бізнесу завдяки здатності нарощувати його конкурентні переваги та утримувати їм вигідні позиції в нестабільній економіці. Доведено, що ефективна інтегрована стратегія маркетингової комунікації є потенційно важливою для успіху організації, оскільки вона здатна забезпечити майбутню конкурентну перевагу. Обґрунтовано, що маркетингові комунікації є суттєво необхідними джерелами існування економічної системи взагалі і підприємства зокрема. Визначено, що на сучасному етапі розвитку економічних відносин у світі та в Україні стає популярною концепція інтегрованих маркетингових комунікацій. Надано рекомендацій щодо формування узагальненої моделі інтегрованих маркетингових комунікацій. Показано, що науковий підхід до управління маркетинговими комунікаціями позитивно впливає на розробку і результативність прийнятих рішень, тому варто оцінити ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій. Доведено, що новітня сучасна стратегія управління інтегрованими комунікаціями базується на планових управлінських рішеннях в області оптимізації інтегрованих маркетингових комунікацій, які демонструють імідж та репутаційні досягнення компанії в суспільстві.uk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectмаркетингова комунікаціяuk_UK
dc.subjectінтеграціяuk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.titleМаркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeMARKETING COMMUNICATIONS AS A FACTOR OF INCREASING THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISEuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Панченко Г.С..pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.