Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32907
Назва: Методи побудови віртуального предметно-просторового розвиваючого середовища
Автори: Бишенко, Ю.А.
Костюкова, Н.С.
Тищенко, Г.В.
Ключові слова: ігрове навчання
навчальні відеоігри
освітня гра
розвиваюча гра
brain fitness video game
Дата публікації: 18-вер-2017
Видавництво: Покровськ; Київ
Бібліографічний опис: Бишенко, Ю. А. Методи побудови віртуального предметно-просторового розвиваючого середовища / Ю. А. Бишенко, Н. С. Костюкова, Г. В. Тищенко // Матеріали сьомої міжнародної науково-технічної конференції "Моделювання і комп’ютерна графіка" 18-24 вересня 2017 року, м. Покровськ, м. Київ. – Покровськ; Київ,2017. – С. 148-151. – Бібліогр.: 10 назв.
Короткий огляд (реферат): Ігрове навчання (Educational entertainment) - це форма навчального процесу в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду у всіх його проявах: знаннях, навичках, уміннях, емоційно-оціночної діяльності. В даний час часто називається едьютейнментом (англ. Edutainment), яке означає навчальну розвагу або навчання за допомогою розваги
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32907
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DonNTU_SICG_2017_Proceedings_.pdf.pdf20,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.