Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32907
Назва: | Методи побудови віртуального предметно-просторового розвиваючого середовища |
Автори: | Бишенко, Ю.А. Костюкова, Н.С. Тищенко, Г.В. |
Ключові слова: | ігрове навчання навчальні відеоігри освітня гра розвиваюча гра brain fitness video game |
Дата публікації: | 18-вер-2017 |
Видавництво: | Покровськ; Київ |
Бібліографічний опис: | Бишенко, Ю. А. Методи побудови віртуального предметно-просторового розвиваючого середовища / Ю. А. Бишенко, Н. С. Костюкова, Г. В. Тищенко // Матеріали сьомої міжнародної науково-технічної конференції "Моделювання і комп’ютерна графіка" 18-24 вересня 2017 року, м. Покровськ, м. Київ. – Покровськ; Київ,2017. – С. 148-151. – Бібліогр.: 10 назв. |
Короткий огляд (реферат): | Ігрове навчання (Educational entertainment) - це форма навчального процесу в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду у всіх його проявах: знаннях, навичках, уміннях, емоційно-оціночної діяльності. В даний час часто називається едьютейнментом (англ. Edutainment), яке означає навчальну розвагу або навчання за допомогою розваги |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32907 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DonNTU_SICG_2017_Proceedings_.pdf.pdf | 20,94 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.