Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБишенко, Ю.А.-
dc.contributor.authorКостюкова, Н.С.-
dc.contributor.authorТищенко, Г.В.-
dc.date.accessioned2021-06-04T11:23:30Z-
dc.date.available2021-06-04T11:23:30Z-
dc.date.issued2017-09-18-
dc.identifier.citationБишенко, Ю. А. Методи побудови віртуального предметно-просторового розвиваючого середовища / Ю. А. Бишенко, Н. С. Костюкова, Г. В. Тищенко // Матеріали сьомої міжнародної науково-технічної конференції "Моделювання і комп’ютерна графіка" 18-24 вересня 2017 року, м. Покровськ, м. Київ. – Покровськ; Київ,2017. – С. 148-151. – Бібліогр.: 10 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32907-
dc.description.abstractІгрове навчання (Educational entertainment) - це форма навчального процесу в умовних ситуаціях, спрямована на відтворення і засвоєння суспільного досвіду у всіх його проявах: знаннях, навичках, уміннях, емоційно-оціночної діяльності. В даний час часто називається едьютейнментом (англ. Edutainment), яке означає навчальну розвагу або навчання за допомогою розвагиuk_UK
dc.publisherПокровськ; Київuk_UK
dc.subjectігрове навчанняuk_UK
dc.subjectнавчальні відеоігриuk_UK
dc.subjectосвітня граuk_UK
dc.subjectрозвиваюча граuk_UK
dc.subjectbrain fitness video gameuk_UK
dc.titleМетоди побудови віртуального предметно-просторового розвиваючого середовищаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DonNTU_SICG_2017_Proceedings_.pdf.pdf20,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.