Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32800
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цололо, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Яблоков, І.І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T06:25:13Z | - |
dc.date.available | 2021-04-21T06:25:13Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Яблоков, І.І. Особливості використання blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine / І.І. Яблоков, С.О. Цололо // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина ІV) : матеріали міжнар. наук.-практич. конф. м. Львів, 13-14 листопада 2019 р. – Львів, 2019. – С. 41-43. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32800 | - |
dc.description.abstract | В роботі описано основні принципи та особливості використання Blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine. Розроблений ігровий додаток складається із 10 основних креслень різних типів, що описують організацію меню гри та усі аспекти ігрового процесу. Серед можливих подальших вдосконалень можна відмітити розширення анімації персонажу, введення параметру здоров’я персонажу та додавання ворогів. Усі ці вдосконалення передбачають додавання нових Blueprint. | uk_UK |
dc.publisher | Львов | uk_UK |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UK |
dc.subject | Blueprints | uk_UK |
dc.title | Особливості використання blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine | uk_UK |
dc.type | Thesis | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яблоков І.І., Цололо С.О. Особливості використання blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine.pdf | 630,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.