Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦололо, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorЯблоков, І.І.-
dc.date.accessioned2021-04-21T06:25:13Z-
dc.date.available2021-04-21T06:25:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯблоков, І.І. Особливості використання blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine / І.І. Яблоков, С.О. Цололо // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина ІV) : матеріали міжнар. наук.-практич. конф. м. Львів, 13-14 листопада 2019 р. – Львів, 2019. – С. 41-43.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32800-
dc.description.abstractВ роботі описано основні принципи та особливості використання Blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engine. Розроблений ігровий додаток складається із 10 основних креслень різних типів, що описують організацію меню гри та усі аспекти ігрового процесу. Серед можливих подальших вдосконалень можна відмітити розширення анімації персонажу, введення параметру здоров’я персонажу та додавання ворогів. Усі ці вдосконалення передбачають додавання нових Blueprint.uk_UK
dc.publisherЛьвовuk_UK
dc.subjectUnreal Engineuk_UK
dc.subjectBlueprintsuk_UK
dc.titleОсобливості використання blueprints при розробці ігрових додатків на Unreal Engineuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.