Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАмельницька, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorАмельницька, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorAmelnytska, Elena-
dc.contributor.authorMizina, Elena-
dc.contributor.authorAmelnytska, Maria-
dc.date.accessioned2021-04-12T09:30:23Z-
dc.date.available2021-04-12T09:30:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. №1 (22), 2020uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32685-
dc.description.abstractРозвиток теоретичних основ та розробка методичних рекомендацій щодо формування та удосконалення стратегій управління маркетингом на промислових підприємствах з урахуванням специфіки їх галузевої приналежності. Дослідження сутності та складових стратегічного управління маркетингом базується на методах системного аналізу і сінтезу. Аналіз етапів формування стратегічного управління маркетингом на промисловому підприємстві здійснено на основі структурно-логічних методів. Проаналізовано підходи різних наукових шкіл щодо формування концепцій стратегічного управління маркетинговою діяльністю. З’ясовано, що стратегічне управління маркетинговою діяльністю використовує методи розробки загальної стратегії, що є основою певних функціональних стратегій (маркетингової, виробничої, фінансової, кадрової, інноваційної), та механізми їх реалізації з метою досягнення відповідності місії, цілей та внутрішнього потенціалом підприємства умовам мінливого зовнішнього середовища. Обґрунтовано напрями формування стратегії управління маркетингом на вугледобувному підприємстві на основі проведених досліджень: визначення місії, цілей та завдань маркетингу на всіх рівнях управління маркетингом; обґрунтування стратегії партнерських відносин взаємодії. Запропоновано етапи формування стратегії управління маркетингом на підприємстві вуглевидобутку. На основі зібраних кількісних і якісних даних, з використанням інформації, отриманої при заповненні анкети і аналітичної інформації здійснено SWOT-аналіз маркетингової діяльності шахти. На основі узагальнення здісненого аналізу уявляється доцільним запропонувати загальну послідовність формування стратегії взаємодії з використанням виділення підприємства-інтегратора як послідовність етапів планування стратегії в каналах забезпечення та збуту на базі маркетингу партнерських відносин. Обґрунтовано етапи формування стратегії управління маркетингом на промисловому підприємстві з урахуванням специфіки його галузевої приналежності та стратегії взаємодії на основі виділення підприємства-інтегратора та формування маркетингу партнерських відносин.. Отримані результати дослідження визначають загальні напрями удосконалення маркетингового стратегічного управління на промисловому підприємстві шляхом визначення етапів формування стратегії маркетингу та маркетингу партнерських відносин.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherПокровськ : ДонНТУ, 2020. – С.5-17uk_UK
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;-
dc.subjectmarketing strategy, marketing management, principles of marketing management, functions of marketing strategic management, coal mining enterprise, corporate strategy. portfolio strategy, SWOT-analysis, partnership portfoliouk_UK
dc.subjectстратегія маркетингу, управління маркетингом, принципи маркетингового управління, функції маркетингового стратегічного управління, вугледобувне підприємство, корпоративна стратегія. портфельна стратегія, SWOT-аналіз, портфель партнерстваuk_UK
dc.titleIMPROVEMENT OF MARKETING STRATEGIC MANAGEMENT AT THE INDUSTRIAL ENTERPRISEuk_UK
dc.title.alternativeВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наук. праці ДонНТУ (1, 2020) -Myzyna-O.-Amelnytskaia-O..pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.