Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32685
Назва: IMPROVEMENT OF MARKETING STRATEGIC MANAGEMENT AT THE INDUSTRIAL ENTERPRISE
Інші назви: ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Амельницька, Олена Володимирівна
Мізіна, Олена Вікторівна
Амельницька, Марія Іванівна
Amelnytska, Elena
Mizina, Elena
Amelnytska, Maria
Ключові слова: marketing strategy, marketing management, principles of marketing management, functions of marketing strategic management, coal mining enterprise, corporate strategy. portfolio strategy, SWOT-analysis, partnership portfolio
стратегія маркетингу, управління маркетингом, принципи маркетингового управління, функції маркетингового стратегічного управління, вугледобувне підприємство, корпоративна стратегія. портфельна стратегія, SWOT-аналіз, портфель партнерства
Дата публікації: 2020
Видавництво: Покровськ : ДонНТУ, 2020. – С.5-17
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. №1 (22), 2020
Серія/номер: Економічна;
Короткий огляд (реферат): Розвиток теоретичних основ та розробка методичних рекомендацій щодо формування та удосконалення стратегій управління маркетингом на промислових підприємствах з урахуванням специфіки їх галузевої приналежності. Дослідження сутності та складових стратегічного управління маркетингом базується на методах системного аналізу і сінтезу. Аналіз етапів формування стратегічного управління маркетингом на промисловому підприємстві здійснено на основі структурно-логічних методів. Проаналізовано підходи різних наукових шкіл щодо формування концепцій стратегічного управління маркетинговою діяльністю. З’ясовано, що стратегічне управління маркетинговою діяльністю використовує методи розробки загальної стратегії, що є основою певних функціональних стратегій (маркетингової, виробничої, фінансової, кадрової, інноваційної), та механізми їх реалізації з метою досягнення відповідності місії, цілей та внутрішнього потенціалом підприємства умовам мінливого зовнішнього середовища. Обґрунтовано напрями формування стратегії управління маркетингом на вугледобувному підприємстві на основі проведених досліджень: визначення місії, цілей та завдань маркетингу на всіх рівнях управління маркетингом; обґрунтування стратегії партнерських відносин взаємодії. Запропоновано етапи формування стратегії управління маркетингом на підприємстві вуглевидобутку. На основі зібраних кількісних і якісних даних, з використанням інформації, отриманої при заповненні анкети і аналітичної інформації здійснено SWOT-аналіз маркетингової діяльності шахти. На основі узагальнення здісненого аналізу уявляється доцільним запропонувати загальну послідовність формування стратегії взаємодії з використанням виділення підприємства-інтегратора як послідовність етапів планування стратегії в каналах забезпечення та збуту на базі маркетингу партнерських відносин. Обґрунтовано етапи формування стратегії управління маркетингом на промисловому підприємстві з урахуванням специфіки його галузевої приналежності та стратегії взаємодії на основі виділення підприємства-інтегратора та формування маркетингу партнерських відносин.. Отримані результати дослідження визначають загальні напрями удосконалення маркетингового стратегічного управління на промисловому підприємстві шляхом визначення етапів формування стратегії маркетингу та маркетингу партнерських відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32685
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наук. праці ДонНТУ (1, 2020) -Myzyna-O.-Amelnytskaia-O..pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.