Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрежнєва, Любов Сергіївна-
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-03-01T15:43:05Z-
dc.date.available2021-03-01T15:43:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної наукової конференції «Міждисциплінарні наукові дослідження: особливості та тенденції»uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32533-
dc.description.abstractМеханізм, на основі якого має базуватися формування системи управління збутовою діяльністю промислового підприємства, пропонується розглядати як сукупність принципів, інструментів, функцій, методів і засобів, спрямованих на скорочення рівня витрат на організацію процесів збутової діяльності та різних послуг (транспортних, складських, маркетингових тощо). На основі аналізу практичних заходів щодо управління маркетинговою діяльністю вугледобувних підприємств з’ясовано, що з урахуванням профіциту попиту на вугілля ефективні маркетингові мережі збуту на основі партнерства між учасниками ринку вугілля Україниuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherм. Чернігів, 2020. С. 33-39uk_UK
dc.subjectстратегії, маркетинг, підприємство, середовище, управлінняuk_UK
dc.titleДослідження стратегій управління маркетингом на промисловому підприємствіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
177-678-PB(м.нар.конф)-Мізіна, Брежнєва.pdf4,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.