Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32533
Title: Дослідження стратегій управління маркетингом на промисловому підприємстві
Authors: Брежнєва, Любов Сергіївна
Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: стратегії, маркетинг, підприємство, середовище, управління
Issue Date: 2020
Publisher: м. Чернігів, 2020. С. 33-39
Citation: Матеріали міжнародної наукової конференції «Міждисциплінарні наукові дослідження: особливості та тенденції»
Abstract: Механізм, на основі якого має базуватися формування системи управління збутовою діяльністю промислового підприємства, пропонується розглядати як сукупність принципів, інструментів, функцій, методів і засобів, спрямованих на скорочення рівня витрат на організацію процесів збутової діяльності та різних послуг (транспортних, складських, маркетингових тощо). На основі аналізу практичних заходів щодо управління маркетинговою діяльністю вугледобувних підприємств з’ясовано, що з урахуванням профіциту попиту на вугілля ефективні маркетингові мережі збуту на основі партнерства між учасниками ринку вугілля України
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32533
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
177-678-PB(м.нар.конф)-Мізіна, Брежнєва.pdf4,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.