Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіскорська, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-16T05:18:01Z-
dc.date.available2020-06-16T05:18:01Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationПіскорська Т.М. Підвищення якості обслуговування клієнтів банківських установ : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» (спеціалізація «Менеджмент та бізнес-адміністрування») / Т.М. Піскорська. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2020. – 62 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31919-
dc.description.abstractВ роботі досліджено процеси діяльності банківської установи. Здійснено аналіз фінансово-економічного стану АТ КБ «ПриватБанк» Обґрунтовані пропозиції щодо підвищення якості обслуговування клієнтів банківської установи АТ КБ «ПриватБанк» шляхом залучення нових технологічних методів роботи з клієнтами.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectфінансова-економічна діяльністьuk_UK
dc.subjectбанківська системаuk_UK
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UK
dc.subjectбанківські послугиuk_UK
dc.subjectклієнтська службаuk_UK
dc.subjectклієнтuk_UK
dc.title: «Підвищення якості обслуговування клієнтів банківської установи (за матеріалами Покровського відділу АТ КБ «ПриватБанк»)»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Бакалаври ННІІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
диплом_Піскорська.pdf739,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.