Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31919
Title: : «Підвищення якості обслуговування клієнтів банківської установи (за матеріалами Покровського відділу АТ КБ «ПриватБанк»)»
Authors: Піскорська, Тетяна Миколаївна
Keywords: фінансова-економічна діяльність
банківська система
якість обслуговування
банківські послуги
клієнтська служба
клієнт
Issue Date: Jun-2020
Citation: Піскорська Т.М. Підвищення якості обслуговування клієнтів банківських установ : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» (спеціалізація «Менеджмент та бізнес-адміністрування») / Т.М. Піскорська. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2020. – 62 с.
Abstract: В роботі досліджено процеси діяльності банківської установи. Здійснено аналіз фінансово-економічного стану АТ КБ «ПриватБанк» Обґрунтовані пропозиції щодо підвищення якості обслуговування клієнтів банківської установи АТ КБ «ПриватБанк» шляхом залучення нових технологічних методів роботи з клієнтами.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31919
Appears in Collections:Бакалаври ННІІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом_Піскорська.pdf739,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.