Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробко, Сергій Сергійович-
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-01-29T16:20:06Z-
dc.date.available2020-01-29T16:20:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗбірник наукових матеріалів ХХXVІ Міжнародної науково-практичної iнтернет-конференції «Інновації науки ХХІ століття», 18 листопада 2019 рокуuk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31480-
dc.description.abstractХоча всі відомі на сьогодні стратегії підприємств можна об'єднати у певні групи, але ще раз зауважимо, що будь-яка стратегія конкретного підприємства, завжди буде носити індивідуальний характер. Цей характер обумовлено унікальною комбінацією багатьох факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Як не може бути двох абсолютно однакових осіб (навіть близнюки не є зовсім ідентичними), так й не може бути двох абсолютно однакових стратегій.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherм. Вінниця. – Ч.2.С. 49-52.uk_UK
dc.subjectстратегія, управління, формування, види стратегій, методиuk_UK
dc.titleОсобливості процесу формування стратегії підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коробко С.С., Мізіна О.В._тези.pdf278,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.