Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31480
Title: Особливості процесу формування стратегії підприємства
Authors: Коробко, Сергій Сергійович
Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: стратегія, управління, формування, види стратегій, методи
Issue Date: 2019
Publisher: м. Вінниця. – Ч.2.С. 49-52.
Citation: Збірник наукових матеріалів ХХXVІ Міжнародної науково-практичної iнтернет-конференції «Інновації науки ХХІ століття», 18 листопада 2019 року
Abstract: Хоча всі відомі на сьогодні стратегії підприємств можна об'єднати у певні групи, але ще раз зауважимо, що будь-яка стратегія конкретного підприємства, завжди буде носити індивідуальний характер. Цей характер обумовлено унікальною комбінацією багатьох факторів внутрішнього та зовнішнього середовища. Як не може бути двох абсолютно однакових осіб (навіть близнюки не є зовсім ідентичними), так й не може бути двох абсолютно однакових стратегій.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31480
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коробко С.С., Мізіна О.В._тези.pdf278,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.