Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31349
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотарьова, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-21T20:17:19Z-
dc.date.available2019-12-21T20:17:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31349-
dc.description.abstractThe article analyzes what classroom and extracurricular forms of teaching and development of gifted schoolchildren perform in Israel, their advantages and effectiveness. It studies positive foreign pedagogical experience to boost development of modern Ukrainian school system. The work examined how school classroom and extracurricular forms are presented in Israeli practice, whom exactly these forms of training are offered to. Comparative analysis of Israeli and Ukrainian classroom and extracurricular form of work with gifted schoolchildren has also been done.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherДВНЗ Донецький національний технічний університетuk_UK
dc.relation.ispartofseries1 (24);-
dc.subjectIsrael, gifted children, extracurricular classes, forms of work with gifted pupilsuk_UK
dc.titleClassroom and extracurricular forms of work with gifted students in Israeluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_ДонНТУ_2019_Золотарьова.docx60,61 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.