Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизунова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЛизунова, Анна Дмитріївна-
dc.date.accessioned2019-12-18T15:56:07Z-
dc.date.available2019-12-18T15:56:07Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationЕкономічне життя кожної країни в той чи інший час піддається різним видам кризи. Криза— переворот, пора перехідного стану, перелом, стан, при якому існуючі засоби досягнення цілей стають неадекватними, в результаті чого виникають непередбачувані ситуаціїuk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31329-
dc.description.abstractВ статті розглянуте питання вирішення економічних, політичних, соціальних проблем, яке давно стало актуальним. Під час кризи поведінка покупців змінюється, і деякі зміни в купівельних звичках сильно відбиваються на їх купівельній можливості.uk_UK
dc.description.sponsorship-uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherАктуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів ХІ регіональної науково-практичної конференції, Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82uk_UK
dc.relation.ispartofseriesПокровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 63-64;-
dc.subjectкриза, ефективність, економічні проблеми, соціальні ефектиuk_UK
dc.titleЕфект губної помади в умовах кризиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf224,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.