Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31329
Назва: Ефект губної помади в умовах кризи
Автори: Лизунова, Олена Миколаївна
Лизунова, Анна Дмитріївна
Ключові слова: криза, ефективність, економічні проблеми, соціальні ефекти
Дата публікації: гру-2018
Видавництво: Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів ХІ регіональної науково-практичної конференції, Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82
Бібліографічний опис: Економічне життя кожної країни в той чи інший час піддається різним видам кризи. Криза— переворот, пора перехідного стану, перелом, стан, при якому існуючі засоби досягнення цілей стають неадекватними, в результаті чого виникають непередбачувані ситуації
Серія/номер: Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 63-64;
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуте питання вирішення економічних, політичних, соціальних проблем, яке давно стало актуальним. Під час кризи поведінка покупців змінюється, і деякі зміни в купівельних звичках сильно відбиваються на їх купівельній можливості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31329
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf224,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.