Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизунова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorКриштопа, Владислав-
dc.date.accessioned2019-12-18T15:55:02Z-
dc.date.available2019-12-18T15:55:02Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationПриродний відбір змушує маркетинг еволюціонувати, бо споживачі віддають перевагу тим брендам, які швидше освоюють цифрові каналиuk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31328-
dc.description.abstractПриродний відбір змушує маркетинг еволюціонувати, бо споживачі віддають перевагу тим брендам, які швидше освоюють цифрові каналиuk_UK
dc.description.sponsorship-uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherАктуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів ХІ регіональної науково-практичної конференції, Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82uk_UK
dc.relation.ispartofseriesПокровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 59-60;-
dc.subjectбренд, маркетинг, цифрові технології, інформація, споживач, продавець, ринокuk_UK
dc.titleЦифровий маркетинг як явище, покликане змінити стратегію просування товарів й послугuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf298,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.