Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31328
Title: Цифровий маркетинг як явище, покликане змінити стратегію просування товарів й послуг
Authors: Лизунова, Олена Миколаївна
Криштопа, Владислав
Keywords: бренд, маркетинг, цифрові технології, інформація, споживач, продавець, ринок
Issue Date: Dec-2018
Publisher: Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів ХІ регіональної науково-практичної конференції, Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82
Citation: Природний відбір змушує маркетинг еволюціонувати, бо споживачі віддають перевагу тим брендам, які швидше освоюють цифрові канали
Series/Report no.: Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 59-60;
Abstract: Природний відбір змушує маркетинг еволюціонувати, бо споживачі віддають перевагу тим брендам, які швидше освоюють цифрові канали
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31328
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf298,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.