Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаслова, Н.О.-
dc.contributor.authorПоловинка, О.Л.-
dc.date.accessioned2019-11-20T06:55:13Z-
dc.date.available2019-11-20T06:55:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаслова, Н.О. Застосування методів пошуку асоціацій при створенні тестів з інформаційної безпеки / Н.О. Маслова, О.Л. Половинка // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. - Покровськ, 2019. – Серія: Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка. - №1 (28)-2 (29). – С.47-53. – Бібліогр.: 7 назв.-
dc.identifier.issn1996-1588-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31098-
dc.descriptionThe testing method is one of the tools to improve the quality of knowledge. This is very important in learning the basics of information security. Testing allows you to determine the initial level of students' knowledge and progress after the training course. Two methods were used in the work - with and without control of the degree of mastery of educational material. Three stages of the study are identified. The application of the Apriori algorithm to the selection of test tasks of the control test at the third stage are proposed. The scheme of the algorithm and the results of its application are given. It is shown that the use of intelligent algorithms allows you to create a control test, which includes the maximum number of diverse questions on all topics studied. Using a modification of the method of searching for associations in the formation of control test tasks can increase the completeness of the coverage of educational material and the level of knowledge gained.uk_UK
dc.description.abstractМетод тестування є одним з інструментів підвищення якості знань. Це дуже важливо при вивченні основ інформаційної безпеки. Тестування дозволяє визначити початковий рівень знань студентів і прогрес після навчального курсу. В роботі використані дві методики - з контролем і без контролю ступеня оволодіння навчальним матеріалом. Виділено три етапи дослідження. На третьому пропонується застосування апріорного алгоритму для вибору тестових завдань контрольного тесту. Наведено схему алгоритму і результати його застосування. Показано, що використання інтелектуальних алгоритмів дозволяє скласти контрольний тест, в який включено максимальну кількість різноманітних питань з усіх досліджуваних тем. Використання модифікації методу пошуку асоціацій при формуванні контрольних тестових завдань дозволяє підвищити повноту висвітлення навчального матеріалу та рівень отриманих знань.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДонецький національний технічний університетuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнформатика, кібернетика та обчислювальна техніка;№1 (28)-2 (29)-
dc.subjectтестуванняuk_UK
dc.subjectякість знаньuk_UK
dc.subjectінформаційна безпекаuk_UK
dc.subjectконтрольuk_UK
dc.subjectнавчальний матеріалuk_UK
dc.subjectапріорний алгоритмuk_UK
dc.titleЗастосування методів пошуку асоціацій при створенні тестів з інформаційної безпекиuk_UK
dc.title.alternativeAPPLICATION OF METHODS FOR SEARCHING ASSOCIATIONS WHEN CREATING TESTS FOR INFORMATION SECURITY.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
07_Maslova-2.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.