Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31098
Title: | Застосування методів пошуку асоціацій при створенні тестів з інформаційної безпеки |
Other Titles: | APPLICATION OF METHODS FOR SEARCHING ASSOCIATIONS WHEN CREATING TESTS FOR INFORMATION SECURITY. |
Authors: | Маслова, Н.О. Половинка, О.Л. |
Keywords: | тестування якість знань інформаційна безпека контроль навчальний матеріал апріорний алгоритм |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Маслова, Н.О. Застосування методів пошуку асоціацій при створенні тестів з інформаційної безпеки / Н.О. Маслова, О.Л. Половинка // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. - Покровськ, 2019. – Серія: Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка. - №1 (28)-2 (29). – С.47-53. – Бібліогр.: 7 назв. |
Series/Report no.: | Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка;№1 (28)-2 (29) |
Abstract: | Метод тестування є одним з інструментів підвищення якості знань. Це дуже важливо при вивченні основ інформаційної безпеки. Тестування дозволяє визначити початковий рівень знань студентів і прогрес після навчального курсу. В роботі використані дві методики - з контролем і без контролю ступеня оволодіння навчальним матеріалом. Виділено три етапи дослідження. На третьому пропонується застосування апріорного алгоритму для вибору тестових завдань контрольного тесту. Наведено схему алгоритму і результати його застосування. Показано, що використання інтелектуальних алгоритмів дозволяє скласти контрольний тест, в який включено максимальну кількість різноманітних питань з усіх досліджуваних тем. Використання модифікації методу пошуку асоціацій при формуванні контрольних тестових завдань дозволяє підвищити повноту висвітлення навчального матеріалу та рівень отриманих знань. |
Description: | The testing method is one of the tools to improve the quality of knowledge. This is very important in learning the basics of information security. Testing allows you to determine the initial level of students' knowledge and progress after the training course. Two methods were used in the work - with and without control of the degree of mastery of educational material. Three stages of the study are identified. The application of the Apriori algorithm to the selection of test tasks of the control test at the third stage are proposed. The scheme of the algorithm and the results of its application are given. It is shown that the use of intelligent algorithms allows you to create a control test, which includes the maximum number of diverse questions on all topics studied. Using a modification of the method of searching for associations in the formation of control test tasks can increase the completeness of the coverage of educational material and the level of knowledge gained. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31098 |
ISSN: | 1996-1588 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
07_Maslova-2.pdf | 1,69 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.