Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛомова, Т.О.-
dc.date.accessioned2011-12-09T11:02:13Z-
dc.date.available2011-12-09T11:02:13Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3049-
dc.description.abstractНаводяться результати апробації методики. З'ясовано, що агресивна поведінка старшокласника, його емоційні стосунки з вчителями, однолітками, батьками, обумовлені як характером взаємин із соціальним оточенням, так і набутим у процесі соціалізації позитивним досвідом агресивних дій. Встановлено, що у групі агресивних старшокласників переважають такі реакції агресії: вербальна і непряма агресія в контексті дитячо-батьківських стосунків; фізична, вербальна і непряма агресія у стосунках із вчителями й однокласниками. Для неагресивних старшокласників характерні такі види реакцій, як ізоляція, депривація і втрата поваги до оточуючих.en_US
dc.publisherНауковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць. – Т. 11. – Випуск 5. – Миколаїв: МДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2010. – С. 175 – 178en_US
dc.subjectагресія, агресивна поведінка старшокласників, фактори агресивної поведінки ,позитивний досвід агресивних дій.en_US
dc.titleВивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласниківen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вивчення особл.позитив.досвіду агр.дій.docx31,24 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.