Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3049
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ломова, Т.О. | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-09T11:02:13Z | - |
dc.date.available | 2011-12-09T11:02:13Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3049 | - |
dc.description.abstract | Наводяться результати апробації методики. З'ясовано, що агресивна поведінка старшокласника, його емоційні стосунки з вчителями, однолітками, батьками, обумовлені як характером взаємин із соціальним оточенням, так і набутим у процесі соціалізації позитивним досвідом агресивних дій. Встановлено, що у групі агресивних старшокласників переважають такі реакції агресії: вербальна і непряма агресія в контексті дитячо-батьківських стосунків; фізична, вербальна і непряма агресія у стосунках із вчителями й однокласниками. Для неагресивних старшокласників характерні такі види реакцій, як ізоляція, депривація і втрата поваги до оточуючих. | en_US |
dc.publisher | Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць. – Т. 11. – Випуск 5. – Миколаїв: МДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2010. – С. 175 – 178 | en_US |
dc.subject | агресія, агресивна поведінка старшокласників, фактори агресивної поведінки ,позитивний досвід агресивних дій. | en_US |
dc.title | Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вивчення особл.позитив.досвіду агр.дій.docx | 31,24 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.