Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3049
Назва: Вивчення особливостей позитивного досвіду агресивних дій старшокласників
Автори: Ломова, Т.О.
Ключові слова: агресія, агресивна поведінка старшокласників, фактори агресивної поведінки ,позитивний досвід агресивних дій.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць. – Т. 11. – Випуск 5. – Миколаїв: МДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2010. – С. 175 – 178
Короткий огляд (реферат): Наводяться результати апробації методики. З'ясовано, що агресивна поведінка старшокласника, його емоційні стосунки з вчителями, однолітками, батьками, обумовлені як характером взаємин із соціальним оточенням, так і набутим у процесі соціалізації позитивним досвідом агресивних дій. Встановлено, що у групі агресивних старшокласників переважають такі реакції агресії: вербальна і непряма агресія в контексті дитячо-батьківських стосунків; фізична, вербальна і непряма агресія у стосунках із вчителями й однокласниками. Для неагресивних старшокласників характерні такі види реакцій, як ізоляція, депривація і втрата поваги до оточуючих.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3049
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вивчення особл.позитив.досвіду агр.дій.docx31,24 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.