Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30179
Title: Дослідження методів підвищення ефективності роботи контакт-центру ТОВ «Альтаір»
Other Titles: Investigation of the methods of increasing the effectiveness of the contact center of "Altair Ltd"
Authors: Єлагіна, Катерина Сергіївна
Keywords: КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ
АЛГОРИТМ РОЗПОДІЛУ ВИКЛИКІВ
ІНТЕРАКТИВНА ГОЛОСОВА СИСТЕМА
ОБСЛУГОВУВАННЯ
ЧЕРГА
КОНТАКТ-ЦЕНТР
Issue Date: Dec-2018
Publisher: Покровськ: ДонНТУ
Citation: Єлагіна К.С. Дослідження методів підвищення ефективності контакт-центру ТОВ «Альтаір»: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього степеня “магістр” за спеціальністю 172 “Телекомунікації та радіотехніка” (спеціалізація «Електроніка та телекомунікації»)/ К.С. Єлагіна: Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2018.-..
Series/Report no.: Електроніка та телекомунікації;
Abstract: Магістерська робота направлена на підвищення якості обслуговування контакт-центру компанії «Альтаір». Розглянута загальна структура контакт- центру компанії ТОВ «Альтаір». Виявлені існуючі в компанії механізми обслуговування викликів та наведений їх аналіз. Розглянуті ключові показники ефективності, які наочно демонструють слабкі і сильні місця контактного центру. Для виявлення реальних параметрів роботи контакт-центру було проведено ряд експериментів. Отримані за допомогою експерименту дані були проаналізовані для виявлення критеріїв, що не задовольняють необхідним показникам. Запропонована власна політика підвищення якості обслуговування.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30179
Appears in Collections:ОС "Магістр" КІТА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ-ЕЛАГИНА.pdf3,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.