Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28729
Назва: ОСОБЛИВОСТІ КОНТАКТ-ЦЕНТРІВ В УМОВАХ КОНВЕРГЕНТНИХ МЕРЕЖ
Автори: Ступак, Г.В.
Ключові слова: МКЦ
аутсорслінг
схема
еволюція
ЦОВ
медіаконтент
MCC
outsourcing
scheme
evolution
CC
media content
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Міжрегіон. наук.-практ. конф. молодих вчених, 16-17 листопада 2015 р. / ДВНЗ «ДонНТУ»; відп. ред. А.А. Зорі. – Красноармійськ: ДВНЗ «ДонНТУ», 2015. – 265 с.
Короткий огляд (реферат): Contact centers as well as all existing networks are developing dynamically, and not the last role in this process is the change in the types of calls coming into the center and changing ideology and service process. The paper identifies the main trends in the development of the vector in the direction of the CC MCC using modern platforms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28729
ISBN: 978-966-377-193-9
Розташовується у зібраннях:Матеріали І науково-практичного форума 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sb_tak-98-102.pdf450,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.