Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтупак, Г.В.-
dc.date.accessioned2017-12-21T08:24:46Z-
dc.date.available2017-12-21T08:24:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation«ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Міжрегіон. наук.-практ. конф. молодих вчених, 16-17 листопада 2015 р. / ДВНЗ «ДонНТУ»; відп. ред. А.А. Зорі. – Красноармійськ: ДВНЗ «ДонНТУ», 2015. – 265 с.uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-377-193-9-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28729-
dc.description.abstractContact centers as well as all existing networks are developing dynamically, and not the last role in this process is the change in the types of calls coming into the center and changing ideology and service process. The paper identifies the main trends in the development of the vector in the direction of the CC MCC using modern platforms.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДонНТУuk_UK
dc.subjectМКЦuk_UK
dc.subjectаутсорслінгuk_UK
dc.subjectсхемаuk_UK
dc.subjectеволюціяuk_UK
dc.subjectЦОВuk_UK
dc.subjectмедіаконтентuk_UK
dc.subjectMCCuk_UK
dc.subjectoutsourcinguk_UK
dc.subjectschemeuk_UK
dc.subjectevolutionuk_UK
dc.subjectCCuk_UK
dc.subjectmedia contentuk_UK
dc.titleОСОБЛИВОСТІ КОНТАКТ-ЦЕНТРІВ В УМОВАХ КОНВЕРГЕНТНИХ МЕРЕЖuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Матеріали І науково-практичного форума 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sb_tak-98-102.pdf450,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.