Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25110
Назва: Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
Автори: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключові слова: стратегічне управління
конкурентоспроможність
цілі підприємства
контролінг
strategic management
competitiveness
enterprise goals
controlling
Дата публікації: 2012
Видавництво: Дніпропетровськ: НГУ
Бібліографічний опис: Фролова В.Ю. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / В.Ю.Фролова // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: міжн. наук.-практ. конф., 31 травня – 2 червня 2012р. – Дніпропетровськ: НГУ, 2012. – Т.2. – С.51 – 52.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто роль стратегічного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та шляхи їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища.
Опис: Considered the role of strategic marketing in enhancing the competitiveness of enterprises in the long term and timely ways to adapt to changes in the competitive marketing environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25110
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.