Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorFrolova, V.-
dc.date.accessioned2014-03-13T17:45:49Z-
dc.date.available2014-03-13T17:45:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФролова В.Ю. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / В.Ю.Фролова // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: міжн. наук.-практ. конф., 31 травня – 2 червня 2012р. – Дніпропетровськ: НГУ, 2012. – Т.2. – С.51 – 52.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25110-
dc.descriptionConsidered the role of strategic marketing in enhancing the competitiveness of enterprises in the long term and timely ways to adapt to changes in the competitive marketing environment.en_US
dc.description.abstractРозглянуто роль стратегічного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та шляхи їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища.en_US
dc.publisherДніпропетровськ: НГУen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectцілі підприємстваen_US
dc.subjectконтролінгen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectenterprise goalsen_US
dc.subjectcontrollingen_US
dc.titleРоль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.