Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25105
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГ-МІКСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключові слова: сегментація ринку
просування
маркетинг-мікс
фармацевтична сфера
конкурентоспроможність
market segmentation
promotion
marketing mix
pharmaceutical industry
competitiveness
Дата публікації: 2012
Видавництво: Запоріжжя: ЗНУ
Бібліографічний опис: Фролова В.Ю. Застосування маркетинг-міксу у просуванні продукції фармацевтичних підприємств /Л.І. Антошкіна, В.Ю.Фролова //Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів: YІІ міжн. наук.-практ. конф., 18 – 19 жовтня 2012р. – Запоріжжя: ЗНУ, 2012р. – С. 17 – 19.
Короткий огляд (реферат): Визначено основні напрямки маркетинг-міксу для просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку в умовах конкуренції. Побудовано матрицю основних заходів, необхідних для просування препаратів фармацевтичних компаній у різних цільових сегментах ринку.
Опис: Defined the main areas of the marketing mix to promote medicines in the pharmaceutical market in terms of competition. Constructed a matrix of key measures needed to promote pharmaceutical preparation in different target market segments
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25105
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.