Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorFrolova, V.-
dc.date.accessioned2014-03-13T13:26:50Z-
dc.date.available2014-03-13T13:26:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФролова В.Ю. Застосування маркетинг-міксу у просуванні продукції фармацевтичних підприємств /Л.І. Антошкіна, В.Ю.Фролова //Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів: YІІ міжн. наук.-практ. конф., 18 – 19 жовтня 2012р. – Запоріжжя: ЗНУ, 2012р. – С. 17 – 19.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25105-
dc.descriptionDefined the main areas of the marketing mix to promote medicines in the pharmaceutical market in terms of competition. Constructed a matrix of key measures needed to promote pharmaceutical preparation in different target market segmentsen_US
dc.description.abstractВизначено основні напрямки маркетинг-міксу для просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку в умовах конкуренції. Побудовано матрицю основних заходів, необхідних для просування препаратів фармацевтичних компаній у різних цільових сегментах ринку.en_US
dc.publisherЗапоріжжя: ЗНУen_US
dc.subjectсегментація ринкуen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectмаркетинг-міксen_US
dc.subjectфармацевтична сфераen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectmarket segmentationen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectpharmaceutical industryen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГ-МІКСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.