Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілик, О.О.-
dc.contributor.authorBILYK, O.O.-
dc.contributor.authorБИЛЫК, О.А.-
dc.date.accessioned2013-12-17T11:55:22Z-
dc.date.available2013-12-17T11:55:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету, серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка»,вып. 16 (204), Донецк, ДонНТУ, 2012en_US
dc.identifier.otherУДК 004.3-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24355-
dc.descriptionImproving the efficiency and quality of management in the education system can only be achieved with adequate tools of assessing the quality of education attained, by singling out the factors of influence and assessing the effectiveness of educational programs and reforms. Proceeding from TQM-ideology, we consider the education quality management in terms of quality priorities: environment quality, process quality, result quality. The key element in education quality management is an educational institution. As quality evaluation is carried out for the needs of internal and external customers, we provide various models of the quality of a comprehensive educational institution. Quality performance of the institution is presented as a set of assessments of resources, processes quality and results. It provides an opportunity to focus efforts on improving the quality of a particular component.en_US
dc.description.abstractОднією із основних задач реформи системи освіти є підвищення ефективності і якості управління на основі впровадження сучасних інформаційних технологій. Реалізацію даної задачі можуть забезпечити лише адекватні засоби вимірювання досягнутої якості освіти, виявлення факторів впливу, оцінювання ефективності освітніх програм і реформ. Виходячи з положень TQM-ідеології, управління якістю освіти розглядається як управління за пріоритетами якості: якості умов, якості процесу і якості результатів цього процесу. Ключовою ланкою в управлінні якістю освіти є навчальний заклад. Оскільки оцінювання якості здійснюється для потреб внутрішніх і зовнішніх споживачів, тому наведено різні моделі якості загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Представлення якості ЗНЗ у вигляді набору оцінок стану ресурсів, якості процесів і рівня результатів забезпечує можливість спрямувати зусилля ЗНЗ на покращення конкретної складової якості. Комплексна оцінка якості спрощує порівняння ЗНЗ зовнішніми споживачами.en_US
dc.publisherДонецкий национальний технический университетen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.subjectquality modelen_US
dc.subjectresource evaluationen_US
dc.subjectsecondary schoolen_US
dc.subjectкачество образованияen_US
dc.subjectмодель качестваen_US
dc.subjectоценка состояния ресурсаen_US
dc.subjectобщеобразовательное учебное заведениеen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectмодель якостіen_US
dc.subjectоцінка стану ресурсуen_US
dc.subjectзагальноосвітній навчальний закладen_US
dc.titleСкладові узагальненої моделі якості загальноосвітніх навчальних закладівen_US
dc.title.alternativeThe Components of the Comprehensive Secondary Schools Quality Modelen_US
dc.title.alternativeСоставляющие обобщенной модели качества общеобразовательных учебных заведенийen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 16(204)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
p171.pdf884,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.