Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24355
Title: | Складові узагальненої моделі якості загальноосвітніх навчальних закладів |
Other Titles: | The Components of the Comprehensive Secondary Schools Quality Model Составляющие обобщенной модели качества общеобразовательных учебных заведений |
Authors: | Білик, О.О. BILYK, O.O. БИЛЫК, О.А. |
Keywords: | quality of education quality model resource evaluation secondary school качество образования модель качества оценка состояния ресурса общеобразовательное учебное заведение якість освіти модель якості оцінка стану ресурсу загальноосвітній навчальний заклад |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Донецкий национальний технический университет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету, серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка»,вып. 16 (204), Донецк, ДонНТУ, 2012 |
Abstract: | Однією із основних задач реформи системи освіти є підвищення ефективності і якості управління на основі впровадження сучасних інформаційних технологій. Реалізацію даної задачі можуть забезпечити лише адекватні засоби вимірювання досягнутої якості освіти, виявлення факторів впливу, оцінювання ефективності освітніх програм і реформ. Виходячи з положень TQM-ідеології, управління якістю освіти розглядається як управління за пріоритетами якості: якості умов, якості процесу і якості результатів цього процесу. Ключовою ланкою в управлінні якістю освіти є навчальний заклад. Оскільки оцінювання якості здійснюється для потреб внутрішніх і зовнішніх споживачів, тому наведено різні моделі якості загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Представлення якості ЗНЗ у вигляді набору оцінок стану ресурсів, якості процесів і рівня результатів забезпечує можливість спрямувати зусилля ЗНЗ на покращення конкретної складової якості. Комплексна оцінка якості спрощує порівняння ЗНЗ зовнішніми споживачами. |
Description: | Improving the efficiency and quality of management in the education system can only be achieved with adequate tools of assessing the quality of education attained, by singling out the factors of influence and assessing the effectiveness of educational programs and reforms. Proceeding from TQM-ideology, we consider the education quality management in terms of quality priorities: environment quality, process quality, result quality. The key element in education quality management is an educational institution. As quality evaluation is carried out for the needs of internal and external customers, we provide various models of the quality of a comprehensive educational institution. Quality performance of the institution is presented as a set of assessments of resources, processes quality and results. It provides an opportunity to focus efforts on improving the quality of a particular component. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24355 |
Appears in Collections: | Випуск 16(204) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.