Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучер, В.А.-
dc.contributor.authorКucher, V.А.-
dc.contributor.authorКучер, В.А.-
dc.date.accessioned2013-11-18T08:34:11Z-
dc.date.available2013-11-18T08:34:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-3 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23978-
dc.descriptionThe system of sale of commodity is one of major in the marketing policy of enterprise. It is proved, that success is achieved by that supplier which attentively will listen to the remarks of client and will organize more comfort and mutually beneficial collaboration. The organizational form of activity of service of sale on an industrial enterprise is substantiated.en_US
dc.description.abstractСистема збуту товару є однією з найважливіших у маркетинговій політиці підприємства. Доведено, що успіху досягає той постачальник, який уважно прислухається до зауважень клієнта і намагається зробити співпрацю більш комфортною і взаємовигідною. Обґрунтовано організаційну форму професійної діяльності служби збуту на промисловому підприємстві.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectпросування товаруen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectобрана стратегіяen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectвиробникen_US
dc.subjectпокупецьen_US
dc.subjectsale policyen_US
dc.subjectadvancement of commodityen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectchosen strategyen_US
dc.subjectmarketing analysisen_US
dc.subjectproduceren_US
dc.subjectbuyeren_US
dc.subjectсбытовая политикаen_US
dc.subjectпродвижение товараen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectвыбранная стратегияen_US
dc.subjectмаркетинговый анализen_US
dc.subjectпроизводительen_US
dc.subjectпокупательen_US
dc.titleФормування збутової політики підприємстваen_US
dc.title.alternativeFormingf sale policy of enterpriseen_US
dc.title.alternativeФормирование сбытовой политики предприятияen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 40-3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
228.pdf325,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.